Het Spelosaurusverslag 2026
Go-initiatie bij De Spelosaurus Op dinsdag 21 april zat ik, Kevin, op Facebook. Kennen jullie dat platform nog? Ik zat te scrollen en ik zag een postje van De Spelosaurus in de Belgische Go-groep passeren. Ze vroegen of er mensen waren die een Go-initiatie konden geven. Die post stond welgeteld 9 minuten lang online, en werd daarna verwijderd. Het kan puur toeval zijn, maar duidelijk was het enkel bedoeld voor de twee ogen van Seki 8600. Snap je? Ogen? Referentie naar Go? ...